Med udgangspunkt i professor Marshall Ganz’ teori om offentlige fortællinger, lærer deltagerne at bruge egne erfaringer og oplevelser som kommunikationsform i den offentlige debat. Deltagerne lærer at gøre principielle argumenter konkrete og relaterbare og de lærer at...
På denne workshop går vi bagom algoritmen og deltagerne får viden om, hvad der virker for at fange opmærksomheden hos specifikke målgrupper. Vi undersøger, hvordan du igennem strategiske greb og brugen af billeder opnår størst effekt af dine opslag. Deltagerne får...
Fremtidsværksted Har du og din forening udfordringer med at finde løsninger? Er det et problem, der bliver ved med at dukke op igen og igen? Sidder I fast i de samme argumenter og ståsteder? Så er tiden nok inde til et fremtidsværksted. Med udgangspunkt i den tyske...
Hvordan får I flere medlemmer, og hvordan giver I dem, I allerede har, en stærkere tilknytning til organisationen? På denne workshop bliver du klogere på, hvordan du organiserer dine medlemmer og skaber større fællesskab og sammenhold. Du lærer, hvordan blandt andet...
På denne workshop lærer deltagerne at skrive debatindlæg, som er interessante, vedkommende og levende. De lærer at målrette deres budskaber i tekster til læserne. Kort sagt får de evnerne til at skrive et debatindlæg, som rent faktisk bliver bragt i avisen. Når dagen...