Et nyt Cevea med respekt for oprindelsen

Tænketanken Cevea har eksisteret i syv år. På de syv år har Cevea udviklet sig fra at være en frivillig dreven organisation til at være en professionel organisation med et dusin fastansatte, foruden projektansatte, studenter og praktikanter.

”Vi har gennem længere tid gerne ville have et nyt logo og visuelt udtryk, der passede til den organisation, Cevea har udviklet sig til at være i dag. Derfor er jeg virkeligt glad for, at kunne trække Cevea i de nye arbejdsklæder – en ny flamme, en ny farve – men helt igennem stadigvæk Cevea,” siger Kristian Weise, direktør i Cevea, om det nye udtryk.

”Det er altid fristende, at tænke helt nyt og anderledes, når man går i gang med en kreativ proces, som den vi har været igennem. Men vi har alligevel valgt at holde os tæt på det, vi havde i forvejen. For Cevea og de stærke kræfter i flammen hænger sammen. Derfor har vi valgt en løsning, der har respekt for det, vi kommer fra – og samtidig giver et friskt pust.”

Sammen med det nye logo har Cevea udviklet en ny hjemmeside, der som logoet er tilpasset den organisation Cevea er i dag.

”Cevea.dk er et vigtigt redskab for os. Det er her vi viser vores mange følgere på Facebook og Twitter hen, og det er her vores medlemmer, netværk og samarbejdspartnere løbende kan holde øje med, hvad der er af nyt fra os. Dem, vi taler med, bruger hjemmesider anderledes i dag end for bare syv år siden. Derfor er den nye side skabt til de travle, engagerede, politiske danskere, der lige så ofte læser analyser, debat og søger informationer, når de er på farten, som når de sidder ved en computer, ” siger Kristian Weise.

FORFATTER(E)

DEL INDLÆG:

SENESTE INDLÆG MED TEMAET Pressemeddelelse
SE ALLE
Ny ledelse og ny kurs i Tænketanken Cevea
15. december 2020
Pressemeddelelse
Videoer og praktiske øvelser får flere på efteruddannelse
21. oktober 2020
Cevea får ny formand
30. april 2020
Pressemeddelelse